röjning på byn



godmorgon! :)

har precis vaknat.
måste bara berätta om igår!

de börja med att ja drog på gårn där baka jag och maja muffins! MUMS!
sen kom william :D:D tullungen hade CYCKLAT från vôllarbyn! :o
men aa iaf William ringde Kursla kull (även känd som Olivia...) och efter många om och män kom även hon ner på gårn! :D
vi hade mysigt tsm me Amanda och Matilda + lite pojkar när vi tills slut bestämde oss för att dra ner på byn så vi lämnade stackars Micke (fritidsledaren) själv och drog iväg!

på byn hände grejjer kan jag säga!!!! vi röjde lite och Amanda hitta en sten som hon döpte till Befruktaren x) vi lekte Bond och jag va tvungen å kissa :o tur man bor i en by säger bara jag!!! xD Amanda försökte även stötta på trägubben utanför ihlans (stavning?) ungefär här tappa vi bort Olivia and the boys :o
så jag, William, Hulda, Linus å mandizen drog på egna äventyr :) vi sprang till museet för Linus ville klämma på statyns tuttar x) sen börja de låta konstigt från museet så vi sprang och råna banken xD jag å Mandizen skrev en fin sång och vi hitta Olivia and tha gang igen :)
sen var vi så kalla så vi gick tillbaks till Gårn och försökte bertätta allt för Micke som fatta nada! så William tände ljus och vi hade grymt mysigt tills Micke stängde :( jag Hulda å Madizen började den långa vandringen hem. De va svinkallt!!!! men aja de är smällar man får ta x)

det va en AZUM kväll!!!! så roligt har jag inte haft på hur länge som helst!
tack alla inblandade! <3

men nu ska jag gå å göra nåt vettigt :)
OVER AND OUT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0