Tisdag

Yomacaflow

de va kaos i skolan idag! typ alla lärare sjuka :o tyvärr ingen av våra :(

på bilden kom William på att han va jättebra på ansiktsmåling!(?) så då snäll som man är gick jag med på att han skulle få måla mig i ansiktet på vilkoret att han skulle tvätta bort allt. haha börjar nästan skratta så fort jag tänker på hur otoligt söt jag blev! xD
men de va riktigt kul! :D
sen gick jag och Emmaa (http://emma.laff.se/) på stärkande promenad för att hämta en film hos mig sen gick vi hem till Molly (http://mollyboy.blogg.se/) och titta på den. för er som inte är tröga har nog redan räknat ut att filmen var: SWEENEY TODD! <333 så nu är Emma precis lika beroende som vi ;)
sen åkte jag hem och åt sen gick jag på träning, de va riktigt kul :) jävlig mjölksyrabana bara :(

och just de jag glömmde berätta om när jag klota igår ! :o
jag fastna i en port och flög och landa på rygg (typiskt att de va enda gången jag åkte utan ryggskydd me! ) sen gled jag och slog armen i en annan käpp och tappa luften:( sen låg jag där och trodde jag va död enda tills Mattias kom och fråga om jag levde xD

de va äventyr de!

high five! MJAAAO!



Kommentarer
Postat av: bästamatildaa

hahhha.. alltså jag dör typ av skratt när ja tänker på hur söt du va idag när william måla dej x') hahahaha OMG! sötungar<3

2010-02-09 @ 22:21:26
URL: http://bestamatildaa.blogg.se/
Postat av: BÄSTASTE WILLIAM <3

haha, vart ju värssta snyyggg! :)

2010-02-10 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0