:*

hejhej

kom precis från träningen :) de va bara jag å Rasmus idag <3 SKÖNT!
hann faktiskt åtta åk! det går riktigt bra nu! skönt att tekniken sitter! :)

idag har jag vart i skolan SUCK! men på fft:n fick vi veta programet för ITALIENveckan :D de var jättebra!!!!! och kan bara inte sluta tänka på att om exakt 5 veckor är jag i VENEDIG! :D sen kan jag kryssa av de på lista på "platser jag måste vart på innan jag dör" ;) skönt (:
usch vilket tajtschema jag har nu!
om vi börjar med allt plugg den här veckan tex.
jag måste plugga
-engelska(glosor + bokrec)
-so (läsa och svara på frågor om bla amerikanska frihetskriget)
-no (prov på onsdag)
-jägarexamen (3:an och 4:an cirka 50-60 frågor)
plus att jag har massa andra saker å komma ihåg som tex att kakpengarna ska in på fredag! :o de här är bara FÖR mycke för min lilla hjärna!!!!!

sen om jag kollar på våren nu så ska jag till sundsvall i helgen sen blir det ju sundborn på onsdag :D sen är de påsklov! tack och lov! efter det är det bara en vecka till italien :D sen är de ju inte så långt kvar till lajvet! :D

åååh vilken rolig vår de här kmr bli!!!!

men nu när jag sitter och tänker på hur mycke jag har å göra kan jag inte låta bli å tänka tillbaks 2 år ungefär. När jag va som mest aktiv i slalomen
då va verkligen mitt liv FULLBOKAT!

en helt vanlig dag då
-upp klockan 7
-frukost
-skola
-hem
-plugga
-äta
-träna
-valla
-plugga
-sova

så var det varje dag! :o sen va jag borta på tävling i stor sett varje helg! :o men jag älskade livet då! tror det passar mig å ha mkt att göra annars blir jag så rastlös! elr så sitter jag bara och tycker synd om mig själv...

oj vilket långt inlägg :o
men nu måste jag verkligen plugga :(
sen ska jag äta mango! MUMS! <3 :D

high five!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0