jag gillar inte söndagar! :(




friendsship that will lats forever <3
bilden är tagen av Hulda (http://bestamatildaa.blogg.se/)

jaaha då va helgen slut då :( tummen ner!

men de har vart en riktigt rolig helg :D
 jag har verkligen inget å skriva!
och jag har läskiga ögon på den bilden! och de är beviset på att mitt hår nuförtiden är höfärgat! :'( UGLY!!!!!

måste också säga lycka till åt min lillebror som är på slalom-sm den här veckan! :) lycka till älskling :* hejar såklart också på Hugge, Adam, Elsa och Viccis ;) hoppas de går bra!!! <3


kan nån hjälpa mig göra om min blogg? snällasnälla! jag är inte alls nöjd med den nu! ):

men aja puss på er :*

high five



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0