moooooooooooooooooooooooooooooooooonday :(



jaha då va de nu vecka och nya äventyr då (= mig gilla!
elr ja inte nya veckor jag vill mest ha helg hela tiden! men nya äventyr är ju kul ;)
skolan idag SÖG! som vanligt men iaf har bårkat me Hulda (http://bestamatildaa.blogg.se/ men ni borde ha lärt er de nu!) i 40 minuter!!!!!!!!!! :o så länge har vi aldrig bråkat! bara så alla vet så va de hon som börja och sa att jag såg ut som bea-sås :( lite elakt tkr jag...
ååååh så hade vi jägarsex (jägarexamen) idag :D de är fett kul! fick alla rätt på 2:an ;)
sen gich jag hem till Elin och drack oboy =D MUMS! men då kom jag på att vi hade glass så då gick vi hit å åt de =) sen försökte vi fixa lite lajvsaker men de gick inte så bra :(
men aja :P

min pojkvän är konstig! fast jag älskar han extremmycke! <3 och nu går de inge bra å skriva :(
min rygg kommer döda mig! :'(



high five :*




Kommentarer
Postat av: bästamatildaa

hulda:*

2010-03-22 @ 22:14:01
URL: http://bestamatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0