nananaaaaaaa

heeej :D

jag har ont i ryggen :'( den är verkligen mos efter svergie finalen :(

men annars är jag fett glad :D jag vet inte varför men jag är iaf glaaaaaaaaaaaaaaad :D

nån måste hjälpa mig å ändra min blogg! :o nån frivillig?

haha Hulda tog smygkort på mig när jag gick i korridoren idag. hahah måste verkligen garva åt mig själv! xD
haha jag går ju typ och sjunger och så när jag är glad och de ser verkligen jättekul ut! x) stackars er som inte få se de ;)

idag har jag vart i skolan kolla på en jätterolig tecknad film om sex! xD haha dog lite då! sen hade vi skridskor på idrotten och de blötsnöar så jättemkt av min gröna fina hårfärg åkte ur:'( sen gick jag hem till hulda (http://bestamatildaa.blogg.se/) och drack te å kolla på SHF :* mysigtmysigt ;) <3
 
men nu ska jag dra och packa ;P drar till världensbästa MollyBoY imorrn (= vi ska ha filmhelg och mysa massa!!!!!!!!!!!!! ååh va roligt de ska bli =D <3

men HIGH FIVE! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0