som vanligt inget vettigt :( men jag bloggar iaf ;)

god eftermiddag!

jag sitter hos MollYBoy <3
vi kollar på pirates of caibbean  vid världens ände (3) (= mig råkar älska dom filmena! <3
och Håkan lagar kycklinggryta MUMS! :D

igår jobbade klassen på skoter-sm de va faktiskt helt okej men de kan juh också bro på att jag jobba me tjoffiee xD (yy' hon är juh knasig! sen fick man ju se Emil tävla me, de va riktigt roligt! ;) duktig är han me!
sen såg vi 2 grymt snygga killar ;) en av dom hade tjej och då blev molly ledsen :( men ärligt jag hade tyck de va konstigt om han inte hade de :o
seeeeeen drog jag hem till MollYBoy <3 mkt mysig kväll! vi tänkte se alla POC filmerna men jag somna i mitten (början enligt molly xD ) på tvåan, så vi gick å la oss vid 2 nån gång :P
och idag har vi fortsatt kolla film, vart ute å gått, ätit glass <3 och färgat mollys ögonfransar mkt trevlig dag måste jag säga!

jag saknar Simon inte så okej tkr jag :( och elin är i sveg så har ingen å dela mina tankar me ;(

men see ya! :*

high five!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0