time to shine!

okej tävling imorrn då :s time to shine! verkligen... viktigaste helgen i mitt liv och ingen tar mig seriöst,

Lisa är nervös!!!! som fan...
och det har juh inte gått så bra hitills...
startnumer 106... inget lungnade precis.
gick in och kollade väder för imorrn -8 på morgon och sen kmr det skjunka till -4 och jag åka mitt första åk vid 11 halv 12 ungefär och då kmr det vara ingefär 7-8 minus men sen kommer det ju skjunka till andra åket! :o ucsh va panik jag får! =( så nu vet jag inte om jag ska valla för 8 elr 4 minus :s hmm får bli 6 eller nåt då

nää men nu får jag verkligen skärpa mig! det är superG imorrn och jag älskar ju superG och jag vet att jag är duktig... får fan ta mig samman nu! tur man har Hugge som är bäst på att peppa! <3

wish me luck?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0