nanana lisa är en glad chey! :D

heeeeeeeeeeeeeeeeeej! =)

kom precis hem från info-möte om italien-resan :D åååh va jag längtar!
jag ska bo hos en kille som heter Lorenzo ;) haha låter lite sexigt tycker Olivia ;) grrrh

vi kommer ha så grymt kul! haha hoppas bara inte Olivia dissar mig för nån snygging som hon gjorde i portugal xD :(
jag känner att jag är grymt uppspelt nu! :D

de är väl typ de enda som hänt idag. men sen började ju hampus/alfahanen rappa också! xD hahahah ibland måste man ju bara garva åt han! xD

" hej du tjejen med det gröna håret skulle inte du kunna blotta ena låret" xD hahah jag och å tuuttis höll på dö!
xD 
 
känner att jag andvänder många "xD" idag men de är bara för jag är så glad :D:D

just nu diskuterar jag maffior med David han säger att dom är farliga men jag tror att dom är snälla det är bara samhället som missuppfattat dom ;) visst har jag rätt?
hör ni var jag börjar bli hippie :D de är bra! då kommer jag smällta in i min familj i italien :)
haha skojja bara dom är säkert jättesnälla!

oj jag höll på glömma berätta att jag kan göra flest sit-ups i klassen på en minut *stolt* :)
lite av mina slalom muskler sitter iaf kvar ;)


men nu ska jag se en film elr nåt

de var riktigt längesen jag va så här glad!!!!!

high five <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0