weeeeird!




hahah jag å hulda asså!

">wunderkind idag 12:27
hej snygging! <3
 
Visa alla svar på denna kommentar (1)
">bestamatildaa idag 15:15
tjenasnyggare! <3
wunderkind idag 15:48
yomacaflowsnyggareändå <3
bestamatildaa idag 15:52
näedetärjgverkligeninte,mupp
vad köpte du in thhha zunchwall? :D
wunderkind idag 15:54
johodehärduvisste gereffanheteing!

nootsåmutsh skinnjacka shooooooooooooooooos rosajeans för jag vill va som deeeeeeeej för du är såååååååååå het! ååå en tattartröja
Anmäl
bestamatildaa idag 16:00
meeeen omgg!!!! :D
alla vill ju vaaaara som mej uknow ;) liksom så jeafflah hhet tiiiep (a' åhmajgad, yah äe tiiep azzzzznigiccch. :D<333 tiiiep
wunderkind idag 16:04
meeen aaaaaamagad! yaah veeeet! alla vill juh va som dyj ! :O såå jeeeeeeevlah azuum cheey! :o<333


      &nbsp;bestamatildaa&nbsp;
 idag 16:05
AAAAAAAAAAAAMAAAGAAAD! aj nöw :D:D:D:D:D näääerå, eller jo faktisk. tiiiiep näe, eller de va inge :D jag känner mej dryyyeeeeg, men fattarrruuu jag är ju iiiiiiiiiiiintäh ens det :D hahaahhahahahaa. matilda<3333
wunderkind idag 16:08
haahahahahah fattaru?!!? xD du sa du va gryyyeg å sen att du skkkkojjja hahhahahaha fattaru!??! du äru juuuhhh me!1!!!one hahahha men fattaru?!? jaaaaaag ärr juuuuh värre!!!! hahhaah fatttaru?!? nu skojja jaaag tiiiiiip igen!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaMagaad! <333 Lisa <33
Svara

Kommentarer
Postat av: bästamatildaa

wi äe tiiiiep litwe söwtha ;)

2010-03-28 @ 16:18:55
URL: http://bestamatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0