charlieälskling på bilden då... <3



hej
jag vet att jag inte bloggat på hur länge som helst!!!
sorry men jag har inte haft tid kom hem från lajvet i söndag och sen dess har jag vart så kär att jag inte velat skriva :) men nu så.
lajvet va helt awesome!! elr jag in hände de inte så jättemycket men off!
småungarna i de lägret jag bodde fick magsjuka :s så jag flydde fältet och som tur va fick jag bo hos världens bästa Charlie! <3 tack som fan! sen råkade jag bli kvar där fast äckelsjukan gick över xD
jag vet att många är arga på mig för att jag gjorde som jag gjorde och jag vet att jag behandlade simon som skit och jag ångrar mig som fan! han är ju ändå en väldigt fin människa! men vafan jag va kär å galen!;) och de är har ju ändå inte me er å göra så släpp de? tack.

jag är mega förkyld nu :( huvva!
nu ska nog jag gå och sova lite ;) ha de bäst!
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0