jag <3 mitt självförtroende!

shiit vilket blogghumör jag va på idag, awesome!

nu ska jag skriva om självförtroende!

jag har fett bra självförtroende!!! jag älskar mig själv :)
seriöst! jag tycker jag är bra, jag tycker jag duger precis så som jag är!
jag får hela tiden höra att jag ska sluta va så jävla självgod och ego men varför skulle jag de? :o jag är jävligt stolt över mitt enorma självförtroende de är inget jag bara fått man måste fan jobba för de men sen jag har ju alltid haft awesome familj och vänner som stöttat mig va jag än gjort men ändå! håll käften jag vet att ni bara är avundsjuk! :D
GILLA DIG SJÄLV FÖR VEM FAN SKA ANNARS GÖRA DE?

man måste älska sig själv för att kunna älska andra de är därför jag älskar så grymt många!

ibland asså har jag nå vettigt att säga!

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0