läsvärt...

god efter middag.

nu känner jag att jag behöver rensa luften lite.


jag är så jävla less på er som låtsas bry er på er som säger ni förstår.
hur fan kan ni förstå? vet ni ens vad de är ni säger säger ni förstår? :o
ni säger ni vet hur det känns?
 vad känns?
 känns när paniken är så stor att du tror att du kommer dö?
vet du hur det känns att inte kunde andas, inte se, inte höra, inte känna, när allting bara gör ont, svider, bränner. vet hur det känns när hela världen rasar samman. känslan av att vara totalt ensam och de finnas ingen i hela jävla världen som kan hjälpa dig? vet du hur det känns när hjärtat slår en miljon slag i minuten, tårarna rinner och du inte vet om du lever eller ej? du måste skära dig själv för att få reda på de. se blodet rinna, känna den bultande smärtan, känna den enorma känslan av närvaro och lung. när blodet rinner vet du att du lever. vet du de? vet du de? vet du de? vet du de?


nä trodde väl de så käft då!
ni får fan betalt för å bry er! de är vidrigt!
jag behöver inte ert medlidade, jag behöver ditt stöd, jag behöver en kram, nån som håller mig i handen när det blåser hårt klarar du inte de vill jag inte ha dig...

ni får inte misstolka de här nu. Elin, Martin, Molly (Simon till viss del )+ några fler det handlar inte om er...
ni hjälper mig upp när jag faller. tack som fan, jag älskar er!





Kommentarer
Postat av: bästamatildaa

jag älskar dej!

2010-05-04 @ 15:43:01
URL: http://bestamatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0